[Java lista] Fwd: Array join

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2009. Aug. 23., V, 09:14:50 CEST

Péter, nem az array toString metódusáról beszélek (az egyébként nem is azt adja vissza), hanem a java.util.Arrays osztály toString metódusairól. Primitív elemek tömbje esetén pontosan a megadott módon fog kinézni a string (benne van a metódusok definíciójában). Object esetén is ezt adja ugyan vissza, de ott kicsit másként van megfogalmazva a specifikáció (tulajdonképpen az AbstractCollection osztály toString metódusa definiálja a formátumot, de az Arrays specifikációnál csak interfészre hivatkozik, így itt valóban van extra tudás). De ha teljesen biztos akarsz lenni, használd a deepToString metódust, mert ott szintén benne van a definícióban, hogy mi lesz a pontos megjelenés. (Mellesleg a deepToString több dimenziós tömböket is jól specifikált módon alakít stringgé.)

Szóval eléggé garantált, hogy ezt kapod vissza. Benne van a specifikációban.

Üdvözlettel,

Iván

István Ketler

Lufthansa Systems Hungaria Kft.
Airline Management Solutions
Schedule & Revenue Management
Alkotás u. 53.
1123 Budapest
Hungary

Tel: +36 1 887-2815
Fax: +36 1 887-2977

Room: MOM Park, Building A, Room 556

e-mail: istvan.ketler at lhsystems.com
Internet: www.LHsystems.hu

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters: Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest, Fövarosi Birosag 01-09-463417
Geschaeftsfuehrung / Management Board: Monika Houck