[Java lista] Fwd: Array join

bognár attila attila at netalfa.hu
2009. Aug. 24., H, 11:23:51 CEST

Nem is azért küldtem, hogy eltántorítson véleményedtől, csak az ANDF
nekem spec új volt, ami kicsit más megvilágításba helyezi a projektet
(még ha a jelenlegi helyzeten nem is változtat), erről én eddig semmit
nem tudtam (és emiatt a jövőben esetleg máshogy fogom figyelni a monoval
kapcsolatos híreket).