[Java lista] Hibernate loggolas

Ámon Tamás sajt at amon.hu
2009. Aug. 27., Cs, 23:36:28 CEST

2009/8/27 CoL <col at gear.hu>:
> Hali,

> ezt a hibernate.show_sql = true eseten csinálja.

Ezt elvileg false-ra allitottam.

> Ha az xml-be false-nak látod és mégis ír ki ilyet, nézd át a kódót nincs
> -e valahol mégis hibernate.show_sql true-ra téve. setProperty -vel vagy
> akármi.
>
> Illetve a log4j.additivity.org.hibernate.SQL=false is meg kellene fogja.

Eddig azt hittem, hogy a
log4j.org.hibernate=error
megfogja dolgokat, de ezeknel a hibauzeneteknel nem veszi figyelembe
ezeket. Nem is ugy irja ki, mint ahogy beallitottam.

Egy rendszergazda baratom, azt mondta, hogy a programozok olyanok mint
az autoszerelok. Mindegyik szidja a masik munkajat, ha hozza kell
nyulni.

Azert erdekes, hogy jonehanyan a Javaban latjuk a megoldast a php helyet :)

--
Ámon Tamás
Sent from Budapest, BU, Hungary