[Java lista] Válasz: Re: offline web search engine

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2009. Aug. 28., P, 13:56:38 CEST

hello,

Peter Verhas írta:
> Nem gondolom, hogy valaki egy CD-ről futtatható szoftvert Windows
> szervizként akar futtatni. Egyszerűen csak az volt a kérdés, hogy
> hogyan kell egy processzt backgroundban elindítani.

Igen, szerintem is agyuval verebre lovoldozes lenne, egyszeruen csak el
kell inditani a webservert, majd egy mp. mulva a browsert.

A leallitast ugy oldottam meg, hogy van egy stop_server url, amire a
server leallitja magat, igy a felhasznalo nem reklamalhat, hogy
foloslegesen fut a server a hatterben. Persze, csak akkor, ha raklikkel
a linkre:)

--
  thx,
E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu