[Java lista] számítási teljesítmény

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2009. Aug. 29., Szo, 21:12:17 CEST

Üdv,

Szerintem előbb eressz rá egy profiler-t, és nézd meg, hogy mi tart
sokáig. Hátha ad valami ötletet. Pl. nekem egyszer sokat segített,
hogy az ArrayList-ek méretét tudtam előre, és megadtam
példányosításkor.

Amúgy csak félve kérdezem, hogy ilyenkor, ha minden ott a memóriában,
és csak matematikai műveletek vannak, amik amúgy is pörgetik a procit,
és nincs várakozás io-ra, akkor tényleg számít a párhuzamosítás, azon
kívül, hogy több processzor(mago)t tud egyszerre meghajtani?

Viczi