[Java lista] connection pool probléma

Keresztes Jozsef jkeresztes at vati.hu
2009. Dec. 1., K, 12:18:53 CET

Ha nem erőltetnéd a rollback-et akkor hogy oldod meg
a felvázolt problémát, mármint a commit/rollback nélküli close-t ?
Én inkább azt szerettem volna megtudni a connection-től
hogy van-e neki félbehagyott tranzakciója, és ha van,
csak akkor csinálnék rollback-et, de tudomásom szerint a connection
objektumtól ilyet nem kérdezhetek :)