[Java lista] file feltoltes standalone client alol appserverre

Peter Verhas peter at verhas.com
2009. Dec. 9., Sze, 14:16:40 CET

Byte array miért nem szerializálható?

Egyébként nem biztos, hogy rábíznám a Java middleware-re a dolgot.
Ugyanis ebben az esetben (bár nem írtad le részletesen, de ha azt
csinálod amit gondolok), akkor RPC-vel fog a kliens és a szerver
kommunikálni. Ebben az esetben a kliens és a szerver között nem lehet
tűzfal, és egyéb nyalánkság, vagy ha van, akkor azt be kell
konfigurálni, ami fájó lehet.

Én SOAP-ot, REST-et, XMLRPC-t vagy valami hasonlót használnék, ami
éppen kézre áll: kinek mit.

A lényeg, hogy http-n és/vagy https-en menjen fel az adat, mert az
átmegy minden tűzfalon úgy, hogy közben a tűzfal ellenőrizni tudja, és
nem lesznek meglepetések a telepítés során.