[Java lista] array

Zsombor gzsombor at gmail.com
2009. Dec. 9., Sze, 14:29:51 CET

2009/12/9 eMeL <emel at emel.hu>

> Bocs a láma kérdésekért, egy másvilágból, a C++ világból jöttem ;)
>
> Csak megerősítést várok:
>
> Az osztályok adattagjai kinullázódnak new-al létrehozáskor.
> Gondolom ez egy tömb elemeire is ugyanígy igaz.
> Így hát 'olcsóbb' egy tömböt ismételten létrehozni a new-al, mint
> kinullázni a tartalmát.
>
> eMeL

Valószínűleg igen, de az szinte bizonyos, hogy a különbség kb annyi
programod szempontjából, mint hogy jobb kézzel jobbra vagy balra érdemes
fésülni a hajat, melyik fésülködés után fogsz gyorsabb kódot irni azon a
napon :)
 De ha tényleg érdekel, akkor mérd ki, én biztos nem szórakoznék olyan
objektumok poolozásával amik létrehozása nem éri el a tizedmásodpercet se.

Zs