[Java lista] array

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2009. Dec. 9., Sze, 14:42:53 CET

Szia,

nem lennék benne biztos, de szerintem mindegy is. Attól persze biztosan függ, hogy miként "nullázod ki". Mert mondjuk az Arrays osztály fill metódusait gondolom jól megfaragták az ehhez értő okos emberek.

Mindenesetre szerintem írd meg a programot minél olvashatóbbra, és ha nem elég jó a teljesítmény, mérj, és a mérési eredmények alapján optimalizálj. Ilyen marhaságokon pedig felesleges elkezdeni gondolkodni (kedvencem a melyik gyorsabb, az i++ vagy a ++i).

Üdvözlettel,

Iván

István Ketler
Team Leader
Lufthansa Systems Hungaria Kft.
Airline Management Solutions
Schedule & Revenue Management
Neumann János u. 1/e
1117 Budapest
Hungary
Tel: +36 1 887-2815
Fax: +36 1 887-2977
Room: Infopark E, Room LH1-31
e-mail: istvan.ketler at lhsystems.com
Internet: www.LHsystems.hu

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters: Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest, Fövarosi Birosag 01-09-463417
Geschaeftsfuehrung / Management Board: Monika Houck