[Java lista] array

István Székely istvan.szekely at i-logic.hu
2009. Dec. 9., Sze, 15:57:24 CET

Sziasztok!

Közben megnéztem a szépreményű Arrays.fill() metódusok kódját.

    public static void fill(byte[] a, int fromIndex, int toIndex, byte
val) {
        rangeCheck(a.length, fromIndex, toIndex);
        for (int i=fromIndex; i<toIndex; i++)
            a[i] = val;
    }

Szerintem ilyet mi is tudunk. :)

Van viszont System.arrayCopy(), ami natív. Lehet fenntartani egy default
tömböt, és azt mindig bemásolni abba a tömbbe, amivel dolgozni kell.

Persze erről akkor lesz értelme beszélgetni, ha tényleg lassúnak
bizonyul a kód. Ezt már előttem mások megírták. Szóval ne csináljunk
"premature optimization"-t.

Üdv,
Stivi