[Java lista] array

eMeL emel at emel.hu
2009. Dec. 10., Cs, 15:02:20 CET

> Szólnék, hogy Javaban Unicode van, nem ASCII. Egy karaktert pedig
> többféle formában is lehet ábrázolni.

Bocs, nem akarlak megbántani, de a C felől jött ember még körültekintőbb
és megfontoltabb (muszáj, ha élteben akart maradni egy "nem biztonságos"
környezetben).
Természetesen a kapott String unikód belső ábrázolású, de csak ASCII
(1-127 vagyis angol karaktereket tartalmaz(hat))
És mint jó programozó, természetesen azonnal ellenörzöm a kapott index
értéket, de ha nem ellenőrizném, a jáva okossága folytán a
tömbtúlcímzésen akkor is fennakadnák ;)

Mindenesetre a rutin kisördöge (a megszokott mágikus 256-os szám).
Elég nekem az int[128] tömb is ;)

eMeL

ui. C++-ban volt olyan projectem, ahol egy tucat stringformátum létezett
és ebből is néhány unikód vagy utf ;)
Nagy élmény :-O