[Java lista] Request URL elemzése

biziclop biziclop at gmail.com
2009. Dec. 10., Cs, 15:49:33 CET

2009/12/10 Peter Verhas <peter at verhas.com>:
> Azzal csak a felét oldod meg annak, ami nekem nem tetszik az egy gépen
> (sőt egy JVM-en belül) futó két program közötti HTTP kommunikációval.
>
> 1. Network kommunikáció gépen belül felesleges. (Ezt megoldod.)
> 2. Adat marshalling egy JVM-en belül. Ezt nem oldja meg. Vagy ha igen,
> akkor hogyan?

1. A request dispatcher tudtommal nem egy gepen beluli HTTP kommunikacio.
2. Mi koze van ennek ahhoz, hogy hogyan lehet relativ url-t hasznalni?
Mert a kerdes az volt.

Mindezekkel egyutt persze a RD sokmindenre nem jo, a kerdesem arra
vonatkozott, hogy jelen konkret esetben milyen konkret akadalya van a
hasznalatanak.

Csak gondoltam, ha mar olyan borzalmas dolgok, mint a getServlet(),
elo lettek szedve es komoly keppel megtargyalva, akkor megemlitem,
hogy lehet hasonlot szabalyosan is csinalni.

lsp