[Java lista] array

Peter Verhas peter at verhas.com
2009. Dec. 11., P, 16:35:17 CET

Hülyékkel nem állok szóba, (kivéve ha megállít közúti ellenőrzésre,
vagy kéri a jegyeket bérleteket). Pláne nem dolgozom velük együtt.
Beosztottként meg ha tehetem kiválogatom a legokosabbakat.

(Ugyebár ez a listatagokra is vonatkozik, akikkel de-jure most is
szóba állok. És ha nem akarjátok magatokat degradálni, akkor ne
kérjetek se forgalmitjogosítványt, se pedig
jegyeketbérleteketellenőrzésre...

Ákost pedig külön meg sem kellene említenem, hiszen vele dolgoztam is
együtt. És beosztottam volt. 1998 ?
)