[Java lista] array

eMeL emel at emel.hu
2009. Dec. 12., Szo, 23:21:20 CET

> Erdekes mekkora vihart kavart egy egyszeru kerdes. Remeljuk nem ment
> el eMeL kedve a Java-tol.

Részemről ebbe az irányba mozdultam ;)

Bár gondolkodtam a C#-on is, de részint félek a m$ "kanyaraitól",
másrészt talán nagyobb a potencia a Jávában (pl. a tetszőleges
oprendszer, sokmillió kiskütyü, média/háztartási gép stb. felé).

Amit meg kell szokni (de nem ért váratlanul azért), hogy a C/C++ világ
nagy-nagy szabadsága [azt valósítasz meg amit akarsz] az elvész a
fejlesztői hatékonyság és a kódbiztonság oltárán.

A Clipper "szabadságát" is képes voltam feladni a C++ "kötöttségeire" és
nem volt eszem ágában sem PHP irányba eltolódni ;)

Majd csak belejövök... most még csak pilot kódokat írok.

eMeL