[Java lista] GlassFish 3.0, NetBeans 6.8

Csaba Ragasits ragasits.csaba at gmail.com
2009. Dec. 13., V, 12:37:11 CET

Sziasztok,

Felraktam a 6.8-at, de már le is szedtem. Sajnos ez a verzió nem
támogatja a vwp-t, és a web-en fellelhető információk szerint a
Netbeans nem is fogja. Több éves fejlesztésem került ismételten
zsákutcába. :(

Mit javasoltok, milyen irányba érdemes elindulnom, mire tudnám
legegyszerűbben meglévő vwp-s kódjaimat legkisebb erőfeszítéssel
átportolni?

Thx,
Csaba