[Java lista] Nézd meg a Facebook adatlapomat!

András Csányi invite+kr4ma4gwnamr at facebookmail.com
2009. Dec. 20., V, 19:42:58 CET

Szia Javalist!

Én már létrehoztam a Facebook adatlapomat, ahová fényképeket, videókat és eseményeket tudok felrakni, és szeretnélek ismerősként jelölni, hogy te is láthasd. Először regisztrálnod kell a Facebookra. A regisztráció után te is el tudod készíteni az adatlapodat.

Üdvözlettel:
András

A Facebookra való regisztráláshoz kattints az alábbi hivatkozásra:
http://www.facebook.com/p.php?i=100000527388647&k=Z6E3Y5RYR4VOYFCJPB63QTTZTWGFZUYNUWFP11QBRU&r

Already have an account? Add this email address to your account http://www.facebook.com/n/?merge_accounts.php&e=javalist@javagrund.hu&c=03a57efcb030fa003c2884be7a243c7f.javalist@javagrund.hut meghívta András Csányi, hogy csatalkozzon a Facebookhoz. Amennyiben nem szeretnél több hasonló emailt kapni a Facebooktól, kattints az alábbi linkre a leiratkozáshoz.
http://www.facebook.com/o.php?k=a58f38&u=100000597245586&mid=1986d60G5af334137e92G0G8
A Facebook irodái az 1601 S. California Ave., Palo Alto, CA 94304 címen találhatók.