[Java lista] Linux frissites utan nem lehet debug-olni

Peter Verhas peter at verhas.com
2009. Dec. 28., H, 16:16:01 CET

Azt hiszem, hogy nem jól tudod.

java -Xdebug -Xrunjdwp:transport=dt_socket,address=localhost:8000,server=y,suspend=y
CLASS

elindítva a Java process elkezd hallgatódzni, és csak akkor indul el,
ha a debugger felkonnektál a portra. Ha tehát ez a parancsot kiadod,
akkor a netstat-nak meg kell mutatnia, hogy hallgatódzik-e valaki a
localhost 8000 portján.

Nem tudom, hogy a Java processzed hogyan indul el debug módban.
Gondolom valaki elindítja valamilyen shell scriptből, vagy IDE-n
keresztül. De lőször így parancssorból ezt kellene megnézni. Ha ez nem
megy, akkor a JVM-ben van valahol a gond, méginkább valamilyen
rendszer lib-ben (valamelyik .so fájl verziója) ami valahol összeakad
valamivel, nem megfelelő a JVM-nek.

Ha így megy, akkor meg kell nézni, hogy a debuggered (NetBeans,
Eclipse stb hogyan indítja el a debuggolt processzt, illetve a
debuggert.) De először parancssorból indított JVM, netstat, utána
telnet, ha az megy, akkor esetleg parancssorból java debugger (sose
használtam), és csak utána a bonyolult, és összetett egyéb rendszerek.

Péter