[Java lista] Linux frissites utan nem lehet debug-olni

Peter Verhas peter at verhas.com
2009. Dec. 28., H, 20:49:10 CET

Az is lehet, hogy előbb akarja elindítani a debuggert, és utána a
debuggoltprogramot. Ilyen esetben a debuggolt program a kliens
(server=n) és ő kapcsolódik a debuggerhez. De ilyent még sose
csináltam, nem is nagyon láttam rá példát (pl. Tomcat indító scriptje
is a Tomcat-et mint debuggolt alkalmazást indítja szerverként).

Még egy dolog jutott az eszembe. root-ként indítva sikerül-e
debuggolni? Lehet, hogy privilegizált, 1024 alatti portra akar
bind-olni. Windows-on ez nem probléma, Linux-on viszont nem
mindenkinek engedi meg a rendszer (imho hülyeség, de ilyen a Linux).

--
Verhás Péter
ügyvezető
peter at verhas.com