[Java lista] glassfish cluster load balancer

Balázs Hollósi hollosibalazs at gmail.com
2009. Dec. 29., K, 09:44:36 CET

Sziasztok

Egy kis segítséget szeretnék kérni a témában.

A környezet (itthoni, teszt): Glassfish v2 (2.1.1), ubuntu (32bit,
pae, semmi extra), jdk 1.6. (a két gép nagyjából ua, csak
erőforrásilag más), lan, ohne tűzfal.

part 1:
apache mod_jk -val, az egyik glassfish szerver sikeresen be lett üzemelve

part2:
összelőttem a két gépen a egy 2 instance-os glassfish clustert.
ilyenkor a 8080 port helyett (mellett) a 38080 porton van az elérés, a
clusterbe deployolt alkalmasázhoz. külön hoston el is lehet érni, megy
is szépen mindkét szerveren, distributable, egyéb konfigok beállítva,
stb.. mod_jk viszont továbbra is a 8080-on elérhető tartalomhoz próbál
hozzáférni (ahol teljesen jól a glassfish 404 oldal jön be).

végignyálaztam a mod_jk beállításokat, nem találtam ilyet, csak az ajp
vagy milyen portot lehet megadni. nézegettem pár oldalt, cikkeket, nem
sok sikerrel. nagyjából mindegyik azzal elintézte, hogy a session
miatt a jvmroute legyen ua mint a workers.properties-ben. ez meg is
van.

lehet rossz irányban tapogatózok, érdemes egyáltalán erre apache-t
használni, nem jobb e beépített, glassfish féle loadbalancer (még nem
próbáltam), vagy van valami harmadik szereplő a fronton? esetleg egyéb
tapasztalatok a témában is jöhetnek, jövőre élesben is szükség lesz
rá.

köszi,