[Java lista] glassfish cluster load balancer

Balázs Hollósi hollosibalazs at gmail.com
2009. Dec. 29., K, 10:56:19 CET

sure, over ajp, akkor gondolom gf-t kellene valahogy megeroszakolni,
hogy kiszolgalja az adott szerveren futo, clusterbe deployolt
alkalmazast (de hogy?).

sun webservert megprobalom, de csak ezert azt is futtatni.. mert
apache van mindenkepp (ez sajna adottsag, mas ceges webes alkalmazasok
miatt), tehat arrol menne a keres sun webserv, onnan gfish, majd
visszafele ugyanez az egesz.. nem tul sok komponens ez (hibalehetoseg,
overhead) pont azert, hogy magasabb rendelkezesre allashoz, es
teljesitmenyhez jussak? esetleg egy [PT]-s mod_rewrite rule-al
minimalizalni lehet az apache szerepet, de akkor is lefut minden
keresre az url parser, hogy bele esik-e a szabalyba..