[Java lista] jar füle verzió azonosítása

Tamás Cservenák tamas at cservenak.net
2009. Feb. 1., V, 01:23:39 CET

+1 Maven
Tovabba, elsosegelykent:
sha1sum a JAR-ra, majd a kapott csekszumot keresd vissza:
http://repository.sonatype.org/index.html

Katt "Advanced Search -> Keyword Search lebomlaszt -> Checksum search ->
CopyPaste a checksumot. Ennyi.

Nem 100%, de a "kint" levo OSS jar-ok 95%-a meglesz (es ez a szam csak
novekszik) ;)

Hosszu tavon (csak ismetelni tudom magam es a "hasonszorueket"): Maven2

Tovabba:
3rd party (log4j, stb) JAR-t modositani csak a verziozas miatt nagy
balgasag. SHA1 sum es kesz. Az mindenhol ugyanaz.
Ha sajat keszitesu JARokrol van szo (nem derul ki a kerdesbol), akkor pedig
Maven2 + Nexus es ugyanott vagy.

Sha1 sumot Javabol is szamolni tudsz, utana csak egy REST hivasra vagy az
infoktol:
http://repository.sonatype.org/service/local/identify/sha1/ee42895558dd5a9b025a0235807b3c5ca560032b

Es ha van hazon beluli Nexus, akkor az remelhetoleg tartalmazza a sajat es
az "idegen" JARokat is, igy mindkettore tud valaszolni. Csak meg kell
kerdezni (vagy csak letolteni a cental repo indexet).

Nem birom ki, es tovabb megyek:
Erdekel mi a legujabb?
http://repository.sonatype.org/service/local/artifact/maven?r=central&g=log4j&a=log4j&v=RELEASE

Le akarod tolteni mert kell?
http://repository.sonatype.org/service/local/artifact/maven/redirect?r=central&g=log4j&a=log4j&v=RELEASE

Esetleg csak egy "latest version of" szolgaltatast akarsz (amit lehet
poll-ozni es tenni valamit ha "pozitiv" a valasz)?
https://docs.sonatype.com/display/NX/Nexus+LVO+Plugin

stb, stb, stb.

Bu:ff, jo ez a s:or
~t~