[Java lista] Netbeans 6.5 nem tud debug-olni

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2009. Feb. 1., V, 21:46:56 CET

On Sun, 1 Feb 2009 21:11:34 +0100
zamek <zamek at vili.pmmf.hu> wrote:

  Hali!

> jo otlet, amikor inditom a debug-ot, akkor eltelik vagy 30 mp. mire
> kiirja, hogy melyik porton figyel.
> Ekkor kezzel elinditva, ahogy mondtad, hozza tudok kapcsolodni es meg
> is jelenik a futo program.
> Inkabb a debug indulassal van valami gubanc, nem normalis, hogy egy 1
> ablakot tartalmazo app. 30 mp-ig indul el.

Akkor az mar kiderult, hogy van kapcsolat, csak valamiert lassan jon
letre. Eredetileg gondoltam, hogy NetBeans-szen kivulrol inditanad a
debuggolando alkalmazast -agentlib:jdwp... opcioval. Ebbol most is
kiderulhetne, hogy mit csinal az alkalmazas, hogy vajon a NB-en kivul is
ennyi ideig tart amig elindul a debug agent. Ha igen, akkor raengedhetsz
egy strace-t, mert eleg valoszinunek tunik, hogy valami rendszerhivasban
blokkolodik (ha csak nem megy 100%-on a proci kozben vagy nem tekeri
folyamatosan a vinyot). Lehet pl. DNS problema is.

  atleta