[Java lista] JNLP-vel letoltott program telepul XP ala? :O

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2009. Feb. 2., H, 17:29:53 CET

hello,

On Monday 02 February 2009 16.49.47 Kristof Jozsa wrote:
> ez feature, nem bug.. de emlekeim szerint rakerdez berakja-e.
Mergemben felraktam egy virtualbox-ot es kiprobaltam.
Nem kerdez az semmit, csont nelkul berakja a felinstallt programok koze.
En eddig abban a hitben voltam, hogy ez arra valo, hogy egybites juzernek ne
kelljen letolteni es kezzel begepelni hogy java -jar xxx.

Mi a fenenek szemeteli tele a felinsallt programok listajat?
Alak kiprobal 50 programot, akkor lesz 50 teljesen felesleges bejegyzese?

Nem biztos, hogy ez normalis dolog.
--
 thx,
 E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu