[Java lista] web kliens vs. swing kliens

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2009. Feb. 5., Cs, 11:10:34 CET

On Thursday 05 February 2009 10.41.13 Peter Verhas wrote:
> [...]
nagyon is sok, mivel hozza vannak szokva, hogy shortcut-ra valtanak rendezest,
majd egyszeru gepelessel szukul a lista.
A kerdes arra iranyult, hogy van-e valakinek  tapasztalata arrol, hogy web
klienssel meg lehet-e valositani ezt a gyorsasagot es kezelesi sebesseget?

Swing-ben minden tovabbi nelkul lehet ilyent csinalni, de nem vagyok benne
biztos, hogy web klienssel (JSF/AJAX) eszkozokkel ez gond nelkul
megvalosithato-e, plane kulonbozo browserek-en.

Ebben biztos voltam:)

--
 thx,
 E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu