[Java lista] web kliens vs. swing kliens

Verhás István istvan at verhas.com
2009. Feb. 5., Cs, 14:29:54 CET

Szia János!

Azt értem, hogy az jó az ajaxban, hogy nem kell az egész oldalt
újratölteni hanem csak a változó részt, bár sokszor ff-ban észre sem
venni mert van olyan kedves a böngésző és nem azzal kezdi, hogy letörli
a képernyőt hanem "észreveszi", hogy ugyanazok a képek vannak a
következő oldalon is.
De azt nem értem, hogy miért jó nekem az ajaxban, hogy amikor eljutottam
a navigációval arra az oldalra vagyis inkább tartalomra ami tetszik,
akkor azt nem tudom bookmarkolni. Ami még zavaróbb, hogy a példaként
említett galériánál, ha megnézem a képet vagyis katt a képre, akkor az
már nem ajax hanem új oldal és ezután a back gomb visszavisz a
legelejére.
Nem a konkrét példát akarom fikázni, hanem érdekelne valami frappáns
megoldás arra, hogy miképpen lehet visszanyerni az ajax-al elvesztett
böngésző navigációt. A gmail erre azt adja, hogy az oldalon belül van a
back link is ami egy kis túlzással olyan mintha újra implementálná a
böngészőt.
ĂĽdv
vi