[Java lista] web kliens vs. swing kliens

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2009. Feb. 5., Cs, 14:58:19 CET

On Thu, 5 Feb 2009 13:37:15 +0000
biziclop <biziclop at gmail.com> wrote:

  Hali!

> Atlag haveonta-kethavonta inditom ujra a gepet, kozben folyamatosan
> fut a Firefox, es mindig nyitva van benne a gmail. Nem szokott
> swappelni es nem eszi meg a memoriat.

Es ezt milyen oprendszer alatt produkalja? Nekem linuxszal - amit csak
az aramszunetek inditanak ujra - nehany nap alatt eljut olyan 500M-1G
foglalasig, aztan ennek a kornyeken idonkent el is szall. Ez altalaban
ugy nez ki, hogy megjelenik egy 'untitled window'-nak cimkezett
ablak, es ha azt bezarom, akkor egybol hasraesik, ja nem, akkor
csak egy rovid ido mulva. Windows-on lenyegesen jobban tartja magat, ott
nincs ilyen problema (ott viszont az oprendszer nem huzza tul sokaig,
nehany hetente dob egy kekhalalt amikor visszajon a hibernalasbol).
Altalaban 3-4 ablak van nyitva es 30-40 ful.

  atleta