[Java lista] web kliens vs. swing kliens

Ferenc Boldog ferenc.boldog at gmail.com
2009. Feb. 5., Cs, 16:44:53 CET

Szia,

Ha webes iranybol kellene a projekthez hozzafogni, akkor szinte
biztos, hogy jsf helyett gwt-vel probalkoznek.

Ami meg szerintem egy erdekes iranyvonal lehet, az a (talan
meltatlanul elfeledett) XUL + XulRunner (jo peldak:
http://www.faser.net/mab/ illetve maga a Songbird, Thunderbird, FF
is).

En inkabb valami vastag kliens melle teszem a voksomat (legyen az akar
Eclipse RCP, Netbeans Platform vagy akar XulRunner).

Webes felulet eseten, sok bill. kombianciot fel sem tudsz hasznalni,
mert azokat mar a keret (browser) hasznalja, foglalja.
Lehet olyan igeny is, hogy a tray/notification reszen kell valamit
megjeleniteni akkor bizony a browser megint hatranyba kerul. Nem is
beszelve arrol a szituaciorol, hogy a kedves felhasznalo nyit meg par
animalo flashsel /legyen az akar egy-ket banner/ ellatott oldalt es Te
meg keresed, hogy miert reklamalnak.

--
Happy