[Java lista] web kliens vs. swing kliens

biziclop biziclop at gmail.com
2009. Feb. 5., Cs, 16:48:07 CET

2009/2/5 Marai Laszlo <lists at atleta.hu>:
> On Thu, 5 Feb 2009 11:22:27 +0000
> biziclop <biziclop at gmail.com> wrote:
>
>  Hali!

> Hogy lesz az AJAX gyorsabb? :) Mi az a trukk amit egy bongeszoben le tudsz
> implementalni egy standalone java appban pedig nem?

Ooo, itt szerintem hiba van a matrixban.

A felvetes, amire az idezett valaszt adtam, arrol szolt, hogy nem kell
rogton ajaxhoz szaladni, amikor van statikus html is. En meg azt
mondtam, hogy egy jol megtervezett, autocomplete-es, oldaltoredeket
ujratoltos Ajax-csoda gyorsabb (es ezt leginkabb ugy ertem, hogy
reszponzivabb, de ronda egy szo ez)  tud lenni, mint egy mindig uj
oldalt letolto.

Szoval nem a standalone apphoz tortent itt hasonlitas, az nyilvan
hulyeseg lett volna.

lsp