[Java lista] web kliens vs. swing kliens

Cserep Janos cserepj at szeretgom.hu
2009. Feb. 5., Cs, 16:55:11 CET

> Ez by design, mivel SEO friendly-k akarunk lenni. Értelemszerűen egy
> internal company appnál nem ilyen megoldást használ az ember.

Azt még megemlítem, hogy ezen a ponton pl wicket-ben a page
újratöltést kb ennyiből állna átírni ajax refreshre:

most van:

add(new BookmarkablePageLink(.....));

ezt kell lecserélni:

add(new AjaxLink(...) {

  public void onSubmit(AjaxRequestTarget target) {
    Component c = new GalleryPanel(....);
    xxxx.replace(c);
    target.addComponent(c);
  }

}

kódra. Minden más kvázi marad változatlan, egy Link event handlerét
írtuk át gyakorlatilag (de ha pl a Link-et egy abstractfactory
gyártaná és az alkalmazás minden kérésnél tudná, hogy épp robot
browse-ol, vagy ember (nem lehetetlen), akkor akár ugyanaz a code base
állíthatná elő a full ajax, meg a seo friendly semmi ajax felületet
is).

Na de ez itt off...