[Java lista] web kliens vs. swing kliens

Gabor Szokoli szocske at gmail.com
2009. Feb. 6., P, 13:26:41 CET

2009/2/5 Molnár Miklós <timortinj at freemail.hu>:
> Mennyire haldoklik a klasszikus kliens-szerver koncepció itthon
> Magyarországon? Értsd, mennyi új (mennyire csökkenően új) alkalmazást
> tervezenek ezen az alapon (inkább vastagabb mint vékonyabb klienssel)?

Mint irod is, szinte folytonos a spektrum.
Mi ujabban vastag GWT (javascript) klienseket irunk, HTTP/JSON-on erik
el a szervereket.
Szerintem eleg klasszikus. (kiveve, hogy a klienst nem tekintjuk megbizhatonak.)

Ennel mar csak a dumb terminal hozzaferesunk (ssh) klasszikusabb, es
az sem akar kihalni, sot, maig komoly selling point azokkal a
versenytarsainkkal szemben, akik egyetlen fizikai terminalt adanak,
amihez setalhatsz le szepen a gepterembe ha akarsz valamit :-)

Tavkozles Rulez