[Java lista] Lucene kizáró feltétel

Kovács Gábor kgabalst at gmail.com
2009. Feb. 7., Szo, 11:27:36 CET

Sziasztok!

Köszönöm a segítséget mindenkinek.
A BooleanQuery / BooleanClause.Occur.MUST használtam végül.

Lenne még egy dolog, amivel kapcsolatban megkérdeznélek titeket:

Adott egy SQL adatbázis melynek szöveges elemeit Lucene-vel indexeltem.
A Lucene doc szerkezete: id, text. Ahol az id az SQL rekord primary key-e a
text pedig a rekord szöveges részei. Kereséskor vonatkozhatnak feltételek az
SQL rekord-ra, valamint szűkíthetünk szövegesen is, erre használom a
Lucene-t. A két eredmény listát az primary key (id) alapján fésülöm össze.
Amikor SQL oldalon is szűkítek, akkor már csak a keresés eredményei között
kell a keresnem szövegesen. Azaz adott egy primary key részhalmazom
amelyekre a Lucene szöveges keresést alkalmaznom kell.  Hogyan lehetne a
Lucene eredménylistát leszűkíteni ezekre az ID-kra? A probléma, hogy az
adatbázis elég nagy. Ha végigszaladok a teljes Lucene eredménylistán és úgy
párosítom az SQL eredménylistához, az nem a legjobb. Lucene Filter
készítésénél meg lehetne próbálni minden primary key-re (ami az SQL
eredménylistában szerepel) egy Term-et létrehozni, de ez is elég
nyakatekertnek tűnik. Tudtok erre vmi egyszerű megoldást ami ismét elkerülte
a figyelmemet?

Köszi

Gaba