[Java lista] for: ++i vagy i++

ern0 ern0 at linkbroker.hu
2009. Feb. 9., H, 10:24:48 CET

> architekt

Megakadt a szemem ezen a kifejezésen. Ha valaki megtenné, hogy
felvilágosítana (vagy mutatna egy weboldalt, ahol értelmesen le van
írva), milyen szakemberek dolgoznak egy sw projekten, és mit is
csinálnak, megköszönném, mert attól tartok, hogy lecsúsztam valamiről.
Tartok tőle, hogy a sw engineer és a programmer is mást jelent, amiről
én eddig azt hittem, szinonimák. Régebben volt szervező, programozó,
operátor, meg természetesen különféle főnökök hada, de az operátor
később kikopott, mert odaültették a felhasználót a gép elé.

(Hasonló megütközésem volt, amikor azt olvastam valahol, hogy vocal
writer v hasonló, azaz egy olyan arc, aki a zenekészítés folyamán a
vokálszólamokat megírja.)

Már csak azért is érdekel a dolog, mert ha netán valami tragikus
balesetből kifolyólag önéletrajzot kell írnom, ne akkor főjön a fejem.
--
ern0.scene.plus4.amiga.code.muzak
Haben Sie Fragen?