[Java lista] for: ++i vagy i++

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2009. Feb. 9., H, 11:48:32 CET

On Sun, 08 Feb 2009 22:12:29 +0100
Varjasi Norbert <varjasin at sze.hu> wrote:

  Hali!

> Ha már optimalizálni szeretnénk, akkor egy újabb adalék, amelyet
> Válasz: azért gyorsabb, mert  t1-ben folyamatosan n-hez kell
> hasonlítani és ez iterációnként  legalább egy plusz kiértékelés. Ha n
> kellően nagy, akkor már számottevő a különbség, és van ahol számít!

Alapvetoen szerintem is merni kell, mielott optimalizalna az ember,
es amig nincs teljestmeny problemank, addig bun osszekutyulni a kodot, de
ha mar tippelgetunk, hogy mi a gyrosabb: ha a muvelet(i) hivas barmi
ertelmeset csinal, akkor ha van is kulonbseg a ket ciklus futasideje
kozott, az szazalekosan elenyeszo lesz. Vagyis gyakorlatlag soha nem fog
szamitani, nem fogsz ezzel az trukkozessel eszreveheto kulonbseget
elerni.

  atleta