[Java lista] ip geolocation

Cpt cpt at freemail.hu
2009. Feb. 9., H, 16:42:00 CET

sziasztok,

olyan alkalmazáshoz, ami a felhasználó fizikai helyéhez alkalmazkodva jeleníti meg az adatokat,
hogyan lehet kinyerni a (request-ből) ip címből a felhasználó helyét?

ha jól jártam utána, az ország megállapítása nem gond; a város megállapításához léteznek on-line adatbázisok. nekem az ország és a város mindenféleképpen kell, de később hasznát venném koordinátáknak is.
találtam jópár szolgáltatást, ami színes-szagos oldalon adja vissza a felhasználó kedvenc ételét is (pl. http://www.geobytes.com/IpLocator.htm) de igazából nekem egy olyan oldal kell, ahol parszolhatóbb formában vannak a felhasználó helyére vonatkozó adatok. találtam egy ilyet is: http://netgeo.caida.org/perl/netgeo.cgi?target=127.0.0.1 (persze saját ip-vel) csak százkilométereket téved a helymeghatározásban.

találkozott már vki használhatóbb oldallal?

illetve van olyan ingyenes megoldás, ami nem egy publikus internetes oldalt vesz igénybe? google analytics ezt hogy csinálja? lehetséges (csak az internet ingyenes eszközeivel) városnál pontosabb meghatározás?

köszi, Gábor

Egyszerű megoldás: Diákhitel! Ha jól használod, segít, hogy önálló, független életet élj és a legtöbbet hozd ki diákéveidből.
</a>