[Java lista] ip geolocation

CoL col at gear.hu
2009. Feb. 9., H, 17:22:59 CET

Hali,

Vig Balázs wrote:
> Úgy tudom, hogy Magyarországra nem működik ez a technológia, mert minden IP címet az ISP székhelyére jelölnek be , tehát 98% Budapestet fogsz látni... Az pl. tuti, hogy a T-s címek nem rendelhetőek területhez.
>
> Valószínüleg ez okozta nálad is a 100 Km-es tévedéseket.

nyilvan a szuk keresztmetszet az az info amit az isp-k adnak az ip-k
foldrajzi helyenek :) Obudara is Budaors -t adhat, vagy siman csak
Budapest a legalsóbb adat.

Viszont a http://netgeo.caida.org -t nem hasznalnam :) Nekem egy
Californiai varost adott vissza egy mas ip lokatorral is nezve,
budapesti ip-re :)) Ez talan picit tulcsordul a tureshataron :)

C.