[Java lista] optimalizálás

András Csányi sayusi.ando at gmail.com
2009. Feb. 10., K, 09:31:03 CET

2009/2/10 Keresztes József <jkeresztes at vati.hu>:
> Szaisztok !
>
> Talán kicsit más történet de érdekes lehet:
> Nekem egy fejlesztő magyarázta hogy egy nagyobb rendszer esetén sosem szabad úgy nekikezdeni
> hogy rövid idő alatt látszik a főmenüben az összes leendő menüpont (persze még nem működik),
> ugyanis a főnök szerint ha ez 1 nap alatt megvan akkor mi a franc kell a fejlesztőnek még egy
> hónap hogy berakja a menük mögé a program logikát.
> Aki ezt mesélte az nagyot szívott ezzel (talán csak ki nem rúgták miatta),
> [...]

Ilyen főnökkel nekem is volt dolgom, hogy az Isten áldaná meg. Egy
doksit kellett megírnom. Azzal kezdtem, hogy minden menüpontról
csináltam pár képet és beraktam a doksiba. Így lett majd 170 oldal. A
szövegezés még sehol sem volt. Erre a főnök: "Gyakorlatilag egy nap
alatt kész van a doksi." mondattal jött. Majdnem szívrohamot kaptam.

--
- -
--  Csanyi Andras  -- http://sayusi.hu -- Sayusi Ando