[Java lista] ip geolocation

Vig Balázs Balazs.Vig at dataexplorer.hu
2009. Feb. 10., K, 10:41:05 CET

Ez igaz lehet. De akkor sem változtat a lényegen:
- csak kb az elmúlt hónapra lehet ilyen infó
- és ahogy a telkó cégeket ismerem utoljára kb 2 éve frissítették ezt a leírást...

Tehát magyarországon max a szolgáltatót tudod azonosítani ip maszk alapján.

VigB

ui: én sem azt mondtam, hogy az elosztó kp-ban szórakozik valaki, hanem hogy a közponi címiosztás miatt bárki bármilyen címet megkaphat, mivel a kp nem tesz különbséget a pécsi és a pesti cím között (de ez már nálam is csak a találgatás szintje)