[Java lista] optimalizálás

Gabor Szokoli szocske at gmail.com
2009. Feb. 11., Sze, 11:40:40 CET

Nahat micsoda anti-IID propaganda folyik itten!

A profiknak nyilvan nyilvanvalo, de a tanuloifjusag kedveert megint
ide kell irnom az eg es a fu szinet:
Altalaban mindenkinek jobb, ha a felhasznalo vagy kepviseloje minel
elobb minel teljesebb(nek tuno) prototipussal szembesul, mert a
legocskabb deszkamodell is gyakran alkalmasabb a felreertesek es
nem-ilyen-lovat-akartam-ok korai felismeresere, mint egy absztrakt
specifikacio. Hacsak a felhasznalonk nem maga is szoftverfejleszto, de
ez azert ritka.

2009/2/10 Gergely Hodicska <felho at avalon.aut.bme.hu>:
> Hát ez elég szomorú, mármint hogy létezik ilyen főnök. Egy ilyen mellett
>  ügyfélnek is elég szar lehet lenni, nem hogy beosztottnak.

Nekunk ilyen ugyfelunk van: Kitalal eszeveszett dolgokat, amik ha a
web GUIt (ami amugy dinamikusan all ossze es kb 1% a sulya a
projectben) nem erinti a valtoztatas, akkor szerinte "ehhez nem is
kell programozni" :-)

Captain Obvious Returns