[Java lista] Webstartnak dinamikus parameter atadasa

sashee gsashee at gmail.com
2009. Feb. 11., Sze, 17:08:20 CET

Sziasztok!

Hogyan lehet egy webstartos programnak ugy atadni parametert, hogy az
nincs beleirva a .jnlp-be?

Reszletesebben:
Van egy portalom, ahonnan le lehet tolteni webstartos progikat is. Azt
szeretnem elerni, hogyha a user mar bejelentkezett weben, akkor a
webstarton is be legyen jelentkezve, ne kelljen neki megegyszer. A
webstart is ugyanahoz a portalhoz kapcsolodik, csak socketen
keresztul, nem http-n. Ehez eleg lenne vmi azonositot atadni a
webstartnak, amely alapjan mar ossze lehet kotni a webklienssel, igy
lehet ellenorizni, hogy mar be van-e lepve. Lattam, hogy a jnlp
file-ba lehet irni property-ket, de ez nekem nem tunik annyira
biztonsagosnak(mivel portal, ezert a jnlp filet tudnam generalni
dinamikusan), masreszt akkor minden letolteshez uj file-t toltene le,
ami a cache viewerben sem nez eppen jol ki.
Arra gondoltam, hogyha vhogy meg lehetne nezni a teljes url-t, ahonnan
a jnlp letoltodott, az mar jo lenne, mert egy query paramot tudok az
url-hez hozzacsapni, de a JNLP API-ban nem talaltam ilyesmit.

Elore is koszi a valaszokat.

sashee