[Java lista] állás keresés

Godán Tamás gtom at freemail.hu
2009. Feb. 12., Cs, 19:02:32 CET

Na ez engem is érdekelne. Ilyen ismeretekkel és végzettségekkel azt gondolná
az ember hogy legtöbb helyen tárt karokkal várnak, még keresni se nagyon
kell, ha beregisztrálsz az álláskereső portálokon megtalálnak.
Hozzánk (wit-sys) szertintem biztosan jöhetnél, válság ide vagy oda
folyamatosan nő a cég :)

üdv,
  Tamás