[Java lista] Log4j socketserver remote host log

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2009. Feb. 13., P, 09:07:13 CET

Igen, erre mar en is gondoltam, de tobb ok miatt is megprobaltam
elkerulni. Vannak jboss sarok, amik idozitetten futnak, ott nincsen
filter, igy nem tudom beallitani MDC-be. Ezen kivul a jboss sajat
esemenyeihez is hozza szeretnem rendelni, h honnan jon, amik a
filterek elott futhatnak le, ott megint nem jo ez a megoldas. Azon
kivul mi jul-t hasznalunk, bar ez annyira nem kizaro tenyezo. Vegso
soron pedig el akartam kerulni a kodolast, szerettem volna az egeszet
megoldani konfiguralasbol, de ugy latom, hogy nem fog sikerulni.