[Java lista] állás keresés

Molnár Attila amolnar at qualnet.hu
2009. Feb. 13., P, 09:44:54 CET

Üdv,

fizetés ügyben van egy indexes fórum (
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9003372 ), ahol ha
visszaolvasol, viszonylag reális képet kapsz.
A 10 év fejlesztői múlt önmagában szépen hangzik, de az 5 évnél hosszabb idő
nem oszt nem szoroz. Akkor már nagyon gyorsan megkérdezik, miért is maradtál
programozó, és miért nem vagy vezető programozó vagy architect vagy bármi.
Többet nyom a latba, hogy az utolsó 3 évben milyen projekteken dolgoztál és
milyen technológiákban vagy naprakész.

Minden jót,