[Java lista] állás keresés

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2009. Feb. 13., P, 13:16:57 CET

On Fri, 13 Feb 2009 13:05:12 +0100
ern0 <ern0 at linkbroker.hu> wrote:

  Hali!

> Nem domborítottam ki eléggé, hogy ezzel a hozzáállással, márminthogy a
> tapasztalt prgmozókat kiveszik a prgmozásból, az eredmény az lesz, hogy
> zöldfülűek írják a prgmokat, amelyek aztán olyanok is lesznek.

Na ez az, amit en sem ertettem sem Molnar Attila kerdeseben, sem meg ugy
altalaban soha. Ha 5-10 ev utan mar csak a diagramokat is
tavcsovel nezegeto architect lehet az, aki akarja vinni valamire (es eleg
jo ahhoz, hogy felfele masszon a szamarletran), akkor az azt jelenti,
hogy a kodot mindig az egyetemrol frissen kikerult biztosan okos, lelkes
es biztosan tapasztalatlan kezdok irjak. Mar persze ahol olyan ostoba a
vezetes, hogy igy banik az emberekkel, es nem hagy nekik mas karrier
utat. De hat ezert szoktak pl. a guglit (meg az MS-t!) ajnarozni
igazabol, mert ott nem leszel justaprogrammer, nem kovetik el azt a
hibat, hogy bevaltjak a jo fejlesztoiket kozepes (vagy akar rossz)
managerekre.

Aztan az is lehet, hogy ezek olyan allasok meg cegek, ahol a fejlesztendo
termekhez tenyleg nem kell ot evnel tobb tapasztalat, mert utana mar
csukott szemmel is megy, de az szinten vezetes beli hiba es onnan el kell
jonni, illetve nem kell odamenni dolgozni.

  atleta