[Java lista] Glassfish ujra

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2009. Feb. 19., Cs, 07:20:23 CET

hello,

Ujabb kerdesem tamadt gf-el kapcsolatban:

Nagyon jo otlet, hogy egy ejb-application-client-et jnlp-vel le lehet tolteni,
csak valahogy nem jottem ra, hogyan indul el.

Ha netbeans-bol futtatom, vagy debug-olom, akkor persze jol mukodik, de, ha
egy bongeszon keresztul letoltom jnlp-vel nem tud elindulni, mivel egy csomo
dolgot hianyol. Megneztem, ps-sel a java parancssort, amikor a nb alol fut es
elszornyedtem, mert egy fel kepernyonyi parameterrel inditja az alkalmazast.

Persze ki lehet molyolni, de a kerdesem arra iranyul, hogy nincs egy elrejtett
menupont, ami mar egy joliranyzott jnlp-t allit elo?

A nb tele van "varazsloval", ami nagyon helyesen a rabszolgamunkat vegzi el
helyettem. Egy ilyenre vagyom a fenti problema megoldasahoz.

--
 koszi,
 E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu