[Java lista] Glassfish ujra

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2009. Feb. 19., Cs, 09:14:46 CET

On Thursday 19 February 2009 08.46.50 István Viczián wrote:
> Szia,
>
> a GF-ben generált jnlp-vel nem indul el, ha a JDK-d frissebb, mint
> update 6. Én előtte lévővel nem próbáltam, de ez egy ismert bug, rá
> lehet keresni, mielőtt még valaki beszól, hog reportáljam. :) Osztán
> lehet, hogy ezen kívül más gond is van.
bocs, rosszul fogalmaztam, elindulni elindul, csak dobal egy csomo hibat, hogy
nem talalja pl. az ejb RemoteClientFacade-ot, stb. Tehat nincsenek beallitva
a valtozok, ill. a szukseges lib-ek.
Ha nb-bol inditom, akkor az beallit kb 50 valtozot, hogy tudjon futni.
Erre kerestem egy "varazslot", mivel a kliensek nem nb-bol fognak futni.

--
 thx,
 E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu