[Java lista] Glassfish kinok

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2009. Feb. 23., H, 22:23:28 CET

hello,

On Monday 23 February 2009 20.22.27 Andras Suller wrote:
> Hi,
>
> Lehet, hogy maga az annotation osztály nem elérhető. Az "Error in
> annotation processing" után elvileg ott van a kapott exception is, ez
> nálam NoClassDefFoundError szokott lenni.
nalam is:

ADM1006:Uploading the file to:
[/tmp/s1astempdomain1server1588682707/test-app-client.jar]
Error in annotation processing: java.lang.NoClassDefFoundError:
org/openswing/swing/mdi/client/MDIController
deployed with moduleid = test-app-client
Registering ad hoc servlet: WebPathPath: context root = "/test-app-client",
path = "'

a keresett org/openswing/swing/mdi/client/MDIController egy lib-ben van, az
osztaly termeszetesen letezik es _semmifele_ annotation nincs benne.
Ezen kivul van meg mas lib is (pl. commons-logging, sot az ejb jar-t is
bemasolja a lib konyvtarba), bar azt nem tudom, milyen sorrendben olvassa a
lib-eket.

--
 thx,
 E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu