[Java lista] Netbeans Visual designer osszetett form szarmaztatott form-okbol

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2009. Feb. 25., Sze, 09:23:47 CET

hello,

Ra lehet szedni a NB visual designer-t valahogy, hogy egy beans form ne csak
swing komponensbol szarmazhasson, hanem egy altalam swing komponensbol
szarmaztatott osztalybol (pl. JPanel)?

Igy a form-ok kozos tevekenysegeit meg tudnam csinalni egy ososztalyban.
Egy form-ban ezt meg tudja csinalni, de kesobb, amikor egy nagyobb form-ot
probalok ilyen szarmaztatott formokbol osszelegozni, hosszu homokorazas utan
sem tudja megjeleniteni azt.

Az ososztalyt probaltam ugy is, hogy designerben hoztam letre (ures JPanel-bol
szarmaztatott bean form), igy volt hozza formfile is, valamint csak egy
egyszeru class-t csinaltam, ami JPanel leszarmazott.
Probaltam masik konyvtarban a csomagon belul, de sehogy nem sikerult
osszehozni.

--
 thx,
 E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu