[Java lista] OpenMQ 4.3

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2009. Jan. 8., Cs, 21:40:24 CET

Üdv,

véletlen, hogy az IBM WebSphere MQ 7-es verziójának egyik újdonsága a
IBM WebSphere MQ Bridge for HTTP
(http://www-01.ibm.com/software/integration/wmq/httpbridge/), mellyel
web 2.0 alkalmazások tudnak AJAX és REST technológiával csatlakozni MQ
erőforrásokhoz. Remélem egy varázsszót sem felejtettem ki. :)))
Bocs, nem ellen reklámot akarok, csak eszembe jutott.

Viczi
http://jtechlog.blogspot.com/