[Java lista] swing szinek

Balázs Hollósi hollosibalazs at gmail.com
2009. Jan. 9., P, 15:38:02 CET

Szia

Ha tényleg csak a színek kellenek, akkor egyszerűbb, mint gondonád.

tutorial:
http://www.ibm.com/developerworks/java/library/j-tiger10194/index.html

a metódusok, amelyeket felül kell definiálni:
http://java.sun.com/j2se/1.4.2/docs/api/javax/swing/plaf/metal/DefaultMetalTheme.html
http://java.sun.com/j2se/1.4.2/docs/api/javax/swing/plaf/metal/MetalTheme.html

visszatérő értékekből és fgv névből minden kinyomozható. de a "minden
fehér, csak egy érték piros" elven vizuálisan is lekövethető mi hová
tartozik. :)

pár éve összedobtam egy hasonló igényű alkalmazást (nem volt design,
csak szín séma elvárás), arra kiváló. :) és akkor a sok helyen
megtorpant 1.4-es vm is maradhat.