[Java lista] postgres gyorsítás

Hollosi Balazs dev at 1101.hu
2009. Jan. 17., Szo, 10:36:53 CET

1. erdemes nagy tranzakcios blokkokat kialakitani
2. ha egy egyszeri nagy betoltes, es nem production kornyezet, edemes
kikapcsolni az fsync-et (postgresql.conf: fsync = off). ha jol tudom
ez annyit tesz, hogy bizonyos idokozonkent / mennyisegenkent egyben
irja ki a diszkre a valtozasokat, nem minden insert/update utan. ha
vegeztel, erdemes visszakapcsolni  ;)

udv,